Grąžinimo taisyklės

1. Prekes gražinti galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo. Susisiekite su mumis el. paštu info@kokoboutique.lt ir mes nedelsiant užsakysime DPD kurjerį, kuris paims paruoštą siuntinį grąžinimui.

 

2. Supakuokite siuntinį su grąžinama preke ir ant pakuotės užklijuokite el. paštu gautą grąžinimo adresą. DPD kurjeris per  1–2 darbo dienas atvyks paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu. Prieš atvažiuodamas, kurjeris susisieks su Jumis telefonu.


3. Grąžinimo kaina 3 EUR. Prekių grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžinamos sumos.

  • Grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinimo priežastis - brokas. 
  • Prekių keitimas į kitą dydį ar spalvą yra nemokamas. 
  • Jūsų patogumui, netikusias prekes nemokamai galite grąžinti atvykus į KOKO boutique parduotuvę Kaune.


4. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą. 


5. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 

  • prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
  • prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta; 
  • prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą; 
  • nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės. 


7. Įsipareigojame be papildomo mokesčio Jums atlyginti sumokėtą sumą ar pakeisti, pataisyti prekes per 2 metus nuo prekės įsigyjimo, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų t.y. prekės defektas atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, ne dėl nusidėvėjimo ar ne dėl netinkamos priežiūros. Jeigu prekei nenustatytas ilgesnis kokybės garantijos terminas, vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos.



8. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/