Grąžinimo taisyklės pirkėjams iš Lietuvos
1. Nemokamai siuntas galite grąžinti ar keisti į kitą dydį ar prekę fizinėje KOKO boutique parduotuvėje adresu Pilies g.1-2, Kaunas. Parduotuvės darbo laikas I-V 10-18 val. VI 11-16 val.
2. Prekes grąžinti galite per jūsų pasirinktą kurjerių tarnybą arba per paštomatą į fizinę KOKO boutique parduotuvę adresu KOKO parduotuvė, Pilies g. 1-2, Kaunas LT44275 (+37068694889)
3. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
4. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
5. Įsipareigojame be papildomo mokesčio Jums atlyginti sumokėtą sumą ar pakeisti, pataisyti prekes per 2 metus nuo prekės įsigyjimo, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų t.y. prekės defektas atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, ne dėl nusidėvėjimo ar ne dėl netinkamos priežiūros. Jeigu prekei nenustatytas ilgesnis kokybės garantijos terminas, vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos.
6. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/